mandag 10. august 2009

Vintagepose til vinflaske

Pleier du å gi vinflaske i gave? Syns du kanskje at det i noen tilfeller er for lite, og ønsker at du kunne gi bittelitt mer? Eller kanske du bare ønsker å pynte litt opp hjemme?

Vel da er dette noe for deg;o)
En linpose med vintagemotiv.

Solgt

Solgt




Stående eller liggende, i hvit eller naturfarget lin.
Jeg syr på bestilling, og fortløpende. Hvis du vil ha liggende pose, så kan du oppgi om åpningen skal være mot høyre eller venstre.
Velg vintagemotiv fra etiketten Vintagebilder

Kun 100kr pr pose Inklusive frakt

Vinflaskeposer med andre motiv kan lages etter avtale.

post signature

1 kommentar:

Harmoni og nostalgi - Den Hvite Rose sa...

Så flink du er. Jeg blir liksom ikke ferdig med å si det til deg, men jeg mener det også. Skjønner ikke når du får tid. Jeg kommer tilbake med en bestilling etterhvert. Kan du fortelle meg hvordan jeg får 3 kolonner på bloggen min? Syns den ser så rotete ut med bare 2. Ha en fortsatt god dag, og keep up the good work. Klem Jorunn